<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.6000.16414" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Georgia><STRONG>Hey Fans!</STRONG></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Georgia><STRONG>Our new movie starting Friday, THE LOOKOUT, 
really needs a boost in awareness. It is an "overlooked" film, and thus flies 
way below the radar! Below is the respected film critic Leonard Maltin's brief 
review of it. I hope you will take the time to read this and consider attending 
this movie that is the perfect antidote to "McTheater" 
burn-out!!</STRONG></FONT></DIV>
<DIV><STRONG><FONT face=Georgia>In other words, if you are sick of the same ol', 
same ol', get thee to <U>The Avon</U> to restore your faith in 
cinema!!</FONT></STRONG></DIV>
<DIV><FONT face=Georgia><STRONG></STRONG></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Georgia><FONT face=Arial 
size=2><STRONG></STRONG></FONT></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Georgia><FONT face=Arial 
size=2><STRONG></STRONG></FONT></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Georgia><FONT face=Arial size=2><STRONG>THE LOOKOUT — What a 
treat to discover a modest-scale movie that clicks in every way. <EM>The 
Lookout</EM> marks the directorial debut of screenwriter Scott Frank (<EM>Get 
Shorty, Out of Sight, Minority Report</EM>), who first wrote this piece ten 
years ago, then reworked it for several directors who were attached to the 
project. When David Fincher bowed out (to direct <EM>Zodiac</EM> instead) Frank 
decided that, having lived with the material so long, he would be the right 
person to bring it to life on screen. What’s more, his backers at Spyglass 
Entertainment allowed him to cast the actors he wanted without regard to 
box-office clout.</STRONG></FONT></DIV>
<P class=style6><FONT face=Arial size=2><STRONG>That explains why every part is 
so well played, beginning with the gifted Joseph Gordon-Levitt as a one-time 
high-school hero whose life changed in a tragic accident. But it’s a credit to 
Frank that every character in the film, major or minor—even the wife of a local 
cop, who appears in just one shot, <EM>sans</EM> dialogue—is so well defined 
that he or she makes an impression on us. </STRONG></FONT></P>
<P class=style6><FONT face=Arial size=2><STRONG>On the surface, <EM>The 
Lookout</EM> is a crime thriller, and it works quite well as such...but in truth 
it’s a character study of a young man who has had to rebuild his life. Jeff 
Daniels is terrific, as usual, as Gordon-Levitt’s roommate, a self-reliant blind 
man with a sardonic sense of humor. Sexy Isla Fisher plays a woman who leads on 
our hero and helps draw him into a gang, led by Matthew Goode, that’s planning 
to use him in a bank- robbery scheme. (Fisher is an Aussie, Goode is a Brit, and 
they’re both playing American, which is par for the course these days.) Carla 
Gugino, Bruce McGill, and Alberta Watson make the most of their small but 
significant supporting roles.</STRONG></FONT></P>
<P class=style6><FONT size=2><FONT face=Arial><STRONG><EM>The Lookout</EM> is 
smart and original, the best movie I’ve seen so far this year. <BR>-Leonard 
Maltin</STRONG></FONT></FONT></P>
<P><STRONG><FONT size=2></FONT></STRONG> </P></FONT>
<DIV><FONT face=Arial size=2><STRONG>ZODIAC — As one can plainly see from the 
current listings, this is not the time of year one can expect to find 
exceptional movies being released. All the more reason to cheer for 
<EM>Zodiac</EM>, the first great film of 2007.</STRONG></FONT>
<P class=style6><FONT face=Arial size=2><STRONG>I approached this film with 
great trepidation, recalling the almost unbearable tension of David Fincher’s 
<EM>Se7en.</EM>..but <EM>Zodiac</EM> isn’t so much about a serial killer as the 
hunt for a serial killer. There are still some potent scenes of violence in the 
early part of the story, but the lion’s share of the story is about the 
reporters and detectives who doggedly pursue every avenue to find their man. 
</STRONG></FONT></P>
<P class=style6><FONT face=Arial size=2><STRONG>Here again I lucked out, as I 
didn’t have clear memories of the real-life case that plagued the San Francisco 
area in the late 1960s, and I’d read nothing about this film before screening 
it. </STRONG></FONT></P>
<P class=style6><FONT size=2><STRONG><FONT face=Arial><EM>Zodiac</EM> presents 
the most unusual—and riveting—movie manhunt in recent memory, even more amazing 
because it’s true. Jake Gyllenhaal plays Robert Graysmith, the <EM>San Francisco 
Chronicle</EM> cartoonist who becomes obsessed with the killer, and whose books 
about the case inspired James Vanderbilt’s screenplay. His fine performance is 
matched by costars Robert Downey, Jr., Mark Ruffalo, and Anthony Edwards, each 
one completely inhabiting his character. The technical aspects of the film are 
flawless, capturing the look and feel of the period as well as its major 
settings—a newspaper city room, police departments, file morgues, and the like. 
<EM>Zodiac </EM>is long but gripping, from start to finish. <BR>-Leonard 
Maltin</FONT></STRONG></FONT></P>
<P><FONT face=Arial 
size=2><STRONG></STRONG></FONT> </P></DIV></BODY></HTML>